piątek, 29 kwietnia 2016

Wielki Powrót

Postanowiłam wrócić na internety,jednak czy ten pomysł wypali przekonamy się przez najbliższe tygodnie ;)...
Ostatni blog ''Equestrian Fashion'' niestety popadnie w niepamięć,bo pomysł na niego,jak przyszedł tak i się zakończył. Muszę przyznać szczerze,że ciężko pisze się o modzie jeździeckiej,bo zazwyczaj wszystkie nowe kolekcje wychodzą mniej więcej w tym samym czasie i zresztą ile można pisać o nowych rzeczach,które weszły na rynek świata jeździeckiego? Po części wydaje mi się,że był by to nudny blog i mało osób by na niego zaglądało.

W związku z tym postanowiłam reaktywować tego bloga - Oczami Koniary. Z tego co mi się wydaje parę stałych czytelników tęskniło za wpisami tutaj,mi też po części brakowało zamieszczanie postów :). Mam nadzieję,że aktywność nie zmaleje i nadal będziecie czytać chętnie notki,które będę zamieszczać :). Wyglądu nie zmieniam,bo taki mi odpowiada i idealnie wpasowuje się w tematykę bloga ;). Nadal będę pisać o moich treningach oraz pracy z moim koniem - Czertolosem ♥.


Ostatnio sporo zmian zaszło w mojej jeździeckiej karierze,o ile można to tak nazwać,bo w sumie mam na swoim kącie dopiero dwa starty w zawodach towarzyskich :P. Mianowicie dokładnie tydzień temu zdałam Brązową Odznakę Rajdową,tak rajdową nie jeździecką,ponieważ jak za pewne niektórzy z Was wiedzą trenuję i planuję starty w sportowych rajdach konnych i zdałam odznakę,która umożliwi mi starty w tej niesamowitej dyscyplinie (jest to tzw.odznaka specjalistyczna,która umożliwia mi straty tylko i wyłącznie w rajdach) :). Oprócz tego,tego samego dnia co zdałam odznakę wygrałam zawody w klasie L-20 km ♥. Było to obowiązkowe,ponieważ przejechanie tego dystansu umożliwiało mi przejście do egzaminu teoretycznego - pytań :). Niezmiernie się cieszę z pierwszego miejsca ♥. Do tej pory startowałam dwa razy oraz dwa razy zdobyłam pierwsze miejsca,co jeszcze bardziej mnie zachwyca ♥. To wszystko dzięki mojemu kochanemu koniowi ♥!

Praktycznie to tyle. Witam z powrotem! Mam nadzieję,że się cieszycie :). Oraz życzę udanego weekendu Majowego ;). Pozdrawiam.

12 komentarzy:

  1. Jej, cieszę się, że wróciłaś!
    Okey, nie wiem, czy zawsze komentowałam Twoje posty, ale prawie zawsze czytałam. ;-)
    Mam nadzieje, że zostaniesz na tym blogu dłuuuuugo i każdy Twój czytelnik będzie się cieszył z każdej notki!
    Pozdrawiam i gratuluję tylu nagród!
    Wpadnij forum mnie. :-D
    Hermione

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej, super, że reaktywujesz bloga :D Wielkie gratulacje za jezdzieckie sukcesy! Widać że Ty i Twój koń jesteście zgranym duetem. I tak trzymać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wracasz :) Ja też postanowiłam wrócić na bloga, tylko najpierw musze ogarnąć zdjęcia, bo coś z nimi nie tak :/ Sorry za tak głupie pytanie, ale... Kolekcjonujesz jeszcze modele? Bo ja również dopiero wróciłam do internetów i jestem nie w temacie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z niecierpliwością czekam również za reaktywację Twojego bloga :).
      Modeli już nie kolekcjonuję,może raz w roku kupię sobie jeden,ale naprawdę musi skraść moje serce ;). Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Ja pierdziele, boisz się usunąć blokady na komentarze, publikując tylko te "fajne". No tak, wielka Pani Olivia L. musi mieć tylko ten "dobry fejm", a ciekawe ile by tu było tych tzn. gorszych, ale SZCZERYCH komentarzy. No tak, ty musisz publikować tylko te, które są fałszywe, aczkolwiek czujesz się lepiej, bo ktoś cię niby docenia i niby się cieszy że wróciłaś.
    Nieserdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny anonimie,a może raczyłbyś się podpisać ;)?
      I dla Twojej wiadomości zamieszczam wszystkie komentarze,a blokada jest po to,aby nie było spamu. Serdecznie pozdrawiam i życzę większej odwagi :D!

      Usuń
  5. Świetnie :D
    Będę wpadać na pewno !
    Super że wróciłaś ;)
    Pozdrawiam !
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś :D gratuluję odznaki oraz pierwszych miejsc w zawodach!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wróciłaś ;). Serdecznie gratuluję zdobycia odznaki i pierwszego miejsca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER ŻE WRÓCIŁAŚ!
    Blog jest super,a sam design jest zniewalający! *o*
    Super,oby tak dalej!!!
    I nie znikaj już :((
    Wpadniesz? :))
    motekkotka5.blogspot.com

    Poleciłam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. * Ciekawe czy mnie pamiętasz xD*
    Super że jesteś! <3
    pozdrawiam!
    biegnacy-znaczy-wolny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER , ŻE WRÓCIŁAŚ :)
    Już nie mogę się doczekać nowych notek ;)
    Ja w tym roku zdaję odznakę brązową jeździecką 
    Gratuluję pierwszego miejsca i zdania odznaki !!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję,że pozostawiłeś komentarz :).