środa, 25 maja 2016

Chwila Oddechu

Zbliża się koniec roku z czym wiążę się wystawienie ocen. Tak moja długa nieobecność było spowodowana szkołą,a głównie natłokiem sprawdzianów,kartkówek itp. Na szczęście udało mi się połączyć szkolną codzienność z wizytami u mojego kochanego konia i jeździłam do niego regularnie :).

Ostatnio po zawodach nie wyjeżdżaliśmy w tereny,chciałam się skupić głównie na jeździe na hali. Chciałam po prostu doszkolić parę rzeczy i poprawić kilka niedociągnięć u mnie. W skrócie ćwiczyliśmy przejścia,a na ostatnich treningach galopy kondycyjne,które były za razem dobrą zabawą,ale i niezłym treningiem. Galopowałam na Czertym na luźnych wodach z jedną ręką,chodził wspaniale ♥. Przechodząc z kłusa do stępa miałam strasznie długie wodze i podciągnęłam je lekko do góry i Czertuś od razu przeszedł do stępa. Kocham go z całego serca ♥! Ostatnie treningi to naprawdę strzał w 10. i jestem z nich niezmiernie dumna :).

Teraz korzystając z długiego weekendu jutro jadę do stajni i mam nadzieję,że pogoda nie pokrzyżuje moich planów chcę pojechać w teren na stępa :). Trzymajcie kciuki,żeby się udało!

Na blogu zmieniłam z grubsza wizerunek na bardziej letni,bo ile można mieć deski w tle? Mam nadzieję,że Wam odpowiada,bo moim zdaniem nie jest tak źle,chociaż mogło być lepiej :').

Cóż na dzisiaj to tyle,pozdrawiam i do następnej notki!

12 komentarzy:

  1. Yey ♥ Fajnie, że coś tu dodałaś!
    Ja z każdego Twego posta będę się cieszyć!
    Trzymam kciuki, żeby Ci się powiodło!
    Jeju! Czy ja Twój blog poleciłam? Jeżeli nie, to komon, Emma! Polec go! jest rewelacyjny! Chciałam Ci życzyć więcej pomysłów na posty! Pozdrawiam i dzięki za te 2 fajne komentarze, które zawitały na moim blogu!
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za taki miły komentarz :).
      Przepraszam,że zostawiłam mało komentarzy na Twoim blogu :(. Postaram się częściej zaglądać ;).

      Usuń
  2. Śliczny wygląd bloga :)
    Już nie mogę się doczekać lata
    Widać ,że trening udany :D
    Ja do stajni jadę w niedziele
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiejszy trening również się udał i pogoda pozwoliła na wyjazd w teren ;).
      Życzę miłej jazdy w niedziele :)!

      Usuń
  3. Blog wyglada teraz bardzo ładnie :) jeśli jeździsz trochę luźniej, to polecam naturalną jazdę na halterku. Ja przyspieszam i zwalniam mojego konia energią. Gdy robię się "flaczkiem" koń z galopu potrafi przejść nawet do stój. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio jeżdżę trochę na wędzidle,ale przeważnie zawsze jeżdżę na kantarku ;).
      Muszę przyznać,że uwielbiamy z moim koniem taką luźna,spokojną jazdę :).

      Usuń
  4. To naprawdę super,że masz takiego wspaniałego konia do ujeżdzania :))
    Pozdrawiam,u mnie n/n ;)
    motekkotka5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Olivia!
    Muszę przyznać, że obserwuję Twojego bloga od kilku lat i ta forma jego prowadzenia podoba mi się najbardziej =)
    Pozdrawiam zarowno Ciebie jak i Czertego; )
    Zapraszam na n/n
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :). Również pozdrawiamy ;)!

      Usuń
  6. Zazdroszczę wspaniałego wierzchowca <3
    Ja niestety nie mam własnego ale jeżdżę w stajni i mam ulubioną klacz huculską Nagietkę :) Troszkę z niej leniuszek ale jak się postara to jest moc :D
    Co do wyglądu to blog prezentuje sie bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam !
    ~Roxy

    OdpowiedzUsuń
  7. Blog wygląda świetnie! :) pozazdrościć takiego fajnego wierzchowca :D ja póki co swojego nie mam ale ostatnio zaczęłam pracę z pewną klaczą... Ma baaardzo fajny ruch ale charakter to ma Koszmarny... Znalazła sobie taktykę na przerwy w pracy... Straszy, że zabije wszystkich dwunożnych, wszystko jest zue i przez to mało kto chce na nią wsiadać... Jednak przy regularnej pracy wszystkie głupie pomysły opuszczają jej głowę i myślę, że niedługo będzie z niej całkiem fajny koń :) może i my za jakiś czas będziemy śmigać na luźnej wodzy :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia w pracy z klaczą :). Z czasem na pewno jej "humory" zanikną i będzie wspaniałym wierzchowcem :). Jednak dobrze,że jest charakterna,zresztą jak to każda kobieta ma swoje lepsze i złe dni ;).

      Usuń

Dziękuję,że pozostawiłeś komentarz :).